fbpx

הבלוג

הבלוג שלנו שמתעדכן מדי שבוע לשרותכם.

גיבוים לאתר וורדפרס

גיבוים לאתר וורדפרס מדוע הם חשובים ?

גיבוים לאתר וורדפרס הם אחד מהדברים החשובים ביותר שכל בעל אתר וורדפרס צריך לעשות זה לגבות את האתר. יכולות להיות לכך כל מיני סיבות, אנו נתמקד ב-4 הסיבות המובילות שלא אמורות להשאיר מקום לספק. בעלי אתרים שבנויים על וורדפרס שלא מגבים את האתר עלולים להתחרט על כך תוך זמן קצר. בסיטואציה הגרועה ביותר תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו כל העבודה הקשה תרד לטמיון. אנו כמובן נקווה כי לא תמצאו אתכם במצב כזה, שבו כל מה שהצלחתם לבנות ייעלם ביום בהיר אחד.

קרא עוד »
אבטחת מידע לאתר וורדפרס

אבטחת מידע לאתר וורדפרס מדוע היא חשובה?

אבטחת מידע לאתר וורדפרס אם בעבר עוד היה ספק, כיום אפשר להגיד כי וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן הפופולארית ביותר. למעלה מ-60% מכלל האתרים נכון להיום בנויים במערכת הספציפית הזאת. ישנו סיכוי גבוה מאוד כי האתרים שאליהם אתם נכנסים באופן קבוע בנויים בוורדפרס. אך אבטחת לאתר וורדפרס היא נושא שחובה שגם אתם תכירו אותו טרם הקמת האתר. יש כאלה שמתרכזים בדברים מסוימים, אך שוכחים את הגברת האבטחה על האתר. בזמן אמת תוכלו למצוא את עצמכם מסתבכים רק בגלל העניין הספציפי הזה.

קרא עוד »
בניית אתר וורדפרס

בניית אתר וורדפרס – המדריך המלא

הגעתם למסקנה כי מוטב לכם לבנות אתר וורדפרס? כיום הפלטפורמה הזאת היא הפלטפורמה המובילה לבניית אתרים בארץ ובעולם. זוהי אולי הסיבה שבגללה גם אתם החלטתם כי היא הפלטפורמה הנכונה לכם. קחו בחשבון כי בניית אתר וורדפרס זה לא דבר של מה בכך, וחובה לבצע אותה כמו שצריך. ברגע שהבסיס של האתר יהיה מוכן, תוכלו לעשות את כל הצעדים הנכונים לכם בהמשך הדרך. יש כאלה שמחליטים להמשיך לבנות את האתר לגמרי לבד, אחרים מעדיפים להיעזר באנשי מקצוע שונים. הכי חשוב זה שבסוף הדרך האתר שאתם בונים יהיה כמו שתמיד רציתם, כך שהוא יספק את הסחורה. אם האתר לא יספק את הסחורה, אתם עשויים להרגיש פספוס גדול מאוד. לכן שווה לכל אחד מכם להקדיש כמה דקות על מנת להבין כיצד בדיוק בונים את האתר.

קרא עוד »
אלמנטור

אלמנטור פרו מה זה ואיך זה עובד?

תמיד רציתם שיהיה לכם אתר באינטרנט? כיום החלום הזה נמצא ממש בהישג יד מבחינתכם. תהיה לכם אפשרות לבנות אתר בהתאמה אישית אליכם בזכות כל מיני פיצ'רים שונים. אך התוסף החשוב מכולם הוא ללא צל של ספק אלמנטור פרו ששינה את חיינו. אם בעבר העיצוב של האתר היה מצריך ידע רב, כיום תוכלו לעצב את האתר לגמרי בעצמכם. אם אתם עומדים להקים אתר בוורדפרס חובה עליכם להכיר את התוסף הזה. מדובר על תוסף שהולך לשנות את כל התפיסה ואת כל המחשבה שלכם מקצה אחד ישירות אל הקצה השני. אלמנטור פרו מה זה ואיך זה עובד? את התשובות לשאלות האלה תוכלו למצוא במאמר הבא שנכתב בדיוק לשם כך. אם יהיו לכם עוד שאלות, הצוות שלנו תמיד זמין על מנת להעניק לכם תשובות מקצועיות.

קרא עוד »
מערכת וורדפרס

מערכת וורדפרס מה הן יתרונותיה, ומדוע כדאי לכם להקים אתר וורדפרס?

מערכת וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן הפופולאריות ביותר בעולם. המערכת יצאה לאור בשנת 2003, וכבר לאחר שנה אחת תורגמה במלואה לשפה העברית. לאחר מספר שנים שבהן המערכת דשדשה בישראל, כיום היא ללא ספק המערכת עם היתרונות המשמעותיים ביותר. אז מה הופך את מערכת וורדפרס להיות המערכת האידיאלית לכל מי שרוצה להקים אתר? החלטנו להרים את הכפפה ולסקור עבורכם את היתרונות של המערכת הזאת. לאחר שתכירו את היתרונות כל מה שתצטרכו לעשות יהיה רק להקים אתר וורדפרס משלכם.

קרא עוד »
אחסון אתרים וורדפרס מהיר ומאובטח

אחסון אתרים וורדפרס מהיר ומאובטח – השילוב המנצח

הלכתם לאיבוד בין שלל האפשרויות שעומדות לרשותכם בהקשר של אחסון האתר? אנו בהחלט יכולים להבין את הסיטואציה שבה אתם נמצאים. אם בעבר היו מספר מועט של חברות אחסון, כיום המבחר גדול מאי פעם. ניתן להגיד בפה מלא כי ככל שחולפות השנים, גם ההיצע הופך להיות גדול בהרבה. זה שיש היצע רחב מאוד של חברות אחסון, זה לא אומר שאתם צריכים לעשות הנחות. חשוב מאוד שתבחרו את האחסון שיהיה מתאים לכם כמו כפפה ליד. כזה שיאפשר לכם להפוך את הרצונות שלכם לאפשריים – ואת החלומות שלכם למציאותיים. אחסון אתרים וורדפרס מהיר ומאובטח יהיה הבחירה שתביא איתה תועלת רבה.

קרא עוד »
אחסון אתרים וורדפרס מהיר

אחסון אתרים וורדפרס מהיר – כיצד משפיעה המהירות?

כאשר חושבים על אחסון אתרים יכולים לעלות כל מיני עניינים לראש. אך אחד מהדברים הראשונים שאמורים לעלות לכם זה מהירות האחסון. אינכם יכולים להתפשר על הפרמטר הזה, וזה לא משנה מה תקבלו במקום. מהירות האחסון הכרחית מאוד, והיא באופן טבעי משפיעה על מהירות האתר. כאשר האחסון יהיה איטי, כתוצאה מכך גם האתר יהיה מאוד איטי. במקרה כזה תוכלו להפסיד הרבה מאוד, וכמעט לא תרוויחו שום דבר אחר. אם כבר אתם משלמים על אחסון אתרים, תוודאו שהוא יספק את הסחורה. מדוע אתם צריכים לחפש אחר אחסון אתרים וורדפרס מהיר? ההשפעה של המהירות גדולה ממה שנראה לכם.

קרא עוד »
אחסון אתרים וורדפרס בחירה נכונה

אחסון אתרים וורדפרס – מדוע זוהי הבחירה הנכונה עבורכם

מתלבטים איזה אחסון אתרים הכי יתאים לכם? אם התכנון שלכם יהיה להקים אתר וורדפרס, הבחירה הנכונה תהיה לרכוש אחסון מתאים לפלטפורמה. אחסון אתרים וורדפרס הוא אחסון שאמור לספק לכם את הסחורה על הצד הטוב ביותר. זוהי אולי הסיבה שבגללה נכנסתם למאמר הבא, והתעניינתם לגביו. רגע לפני שאתם עושים את הבחירה החשובה החלטנו לתת לכם כמה פרטי מידע. פרטים חשובים שאמורים להפוך את כל סימני השאלה לסימני קריאה ברורים. אם כבר לשלם בכל חודש מחדש על האחסון, אז לפחות שהוא יהיה כזה שמתאים לדרישות שלכם. נזכיר כי הדרישות שלכם הן לא בהכרח הדרישות של בעלי אתרים אחרים.

קרא עוד »
אחסון אתרים מהיר מאובטח

אחסון אתרים מהיר מאובטח ומנוהל קלאוד פלייר למה לרכוש?

הגעתם למצב שבו אתם מחפשים את האחסון האולטימטיבי לאתר שלכם? לרשותכם עומדות אפשרויות רבות כאשר לכל אחת מהן יש פלוסים ויש מינוסים. אנו רוצים לדבר אתכם על רכישת אחסון אתרים מהיר מאובטח ומנוהל קלאוד פלייר. ככל הנראה מדובר על האפשרות הנכונה עבור האתר שלכם – ועבור אתרים אחרים שמספקים שירות דומה. נכון לכתיבת שורות אלה אחסון אתרים קלאוד פלייר הפך להיות לאחסון האתרים המוביל. הגיע הזמן שגם אתם תכירו את היתרונות שלו, כדי שלא תעשו טעות במעלה הדרך. בחירה לא נכונה של האחסון לאתר שלכם עלולה להביא להצלחה חלקית בלבד.

קרא עוד »